dokumentum-menedzsment

Az egyre gyorsuló ütemben növekvő vállalati dokumentumállomány kezelésére a jelenleg széles körben elterjedt (évtizedes) technológia a megosztott központi meghajtókon, lokális irodai számítógépeken és az e-mailes kommunikáción alapszik. Egy adott dokumentum (adott verziója) e-mailes csatolmányként közlekedik a munkatársak és a munkafolyamatban résztvevő szervezeti egységek között, külön létezik a folyamatban résztvevők lokális meghajtóin és a közös meghajtón is. E gyakorlat következtében, felesleges, zavaró és helypazarló redundancia alakul ki, amely jelentősen növeli az előforduló hibák valószínűségét, növeli a keresésre fordított időt, nehézkessé teszi az együttműködést. Ez végeredményben jelentős többletköltséget jelent.

Az ismert, hagyományos dokumentummenedzsment rendszerek, mint például a Microsoft SharePoint Server, magas kezdeti- és élettartam költséggel, rugalmatlan és hosszadalmas implementációval jellemezhetők. Szerencsére ma már léteznek Open Source alapokon nyugvó megoldások, melyeket nem tesznek rugalmatlanná a hagyományos, nehézkes alapra rakódó evolúciós rétegek, hanem a legújabb innovációkat teszik könnyen elérhetővé „webkettes” környezetben. A nyílt standard, elterjedt szabványokon alapuló rendszer további előnye a kiterjedt fejlesztői és felhasználói közösség által biztosított szinergia, és az egyedi igényeket maximálisan biztosító adaptációs készség.

Számunkra a piacon létező legmeggyőzőbb megoldás a brit Alfresco Software Inc. dokumentum-menedzsment rendszere. Segítünk a rendszer megtervezésében, az implementációban és vállaljuk a rendszer üzemeltetését is mind hardver, mind szoftver oldalról.

  • ECM – Enterprise Content Management
  • WCM – Web Content Management
  • intelligens virtuális dokumentumtár, kiterjedt, beépített funkcionalitással
  • egyszerű, felhasználóbarát és testre szabható webes kezelőfelület, mely külön intranetként vagy a meglévő intranettel összhangban működhet
  • kifinomult jogosultságkezelés
  • munkafolyamatok leképezése – workflow menedzsment
  • dokumentumok automatikus kezelése előre definiált szabályok szerint
  • metaadatok, webes keresés
  • Microsoft Office integráció
  • szervezeti egységek, projektek, team-ek virtuális újrateremtése, változások egyszerű érvényesítése a tartalom megosztása áttekinthető webes honlapok portálok formájában
  • a széleskörűen elterjedt fejlesztési standardok alkalmazásának és a rendelkezésre álló részletes dokumentációnak köszönhetően a rendszer bármely szinten könnyen módosítható, testre szabható.

Go back